Cariera


“Priveste fluctuatiile pietei mai degraba ca pe un prieten decat ca pe un dusman.” Warren Buffet

SC Star Consulting&Training SRL este o companie care se adapteaza mereu nevoilor pietei. Astfel, suntem mereu interesati sa ne extindem echipa, sa formam oameni si sa invatam la randul nostru de la noii colegi.

Daca sunteti interesati de o cariera in domeniul finantarilor nerambursabile, sunteti oricand bineveniti sa trimiteti un CV (in care va rugam sa precizati clar postul care considerati ca vi se potriveste) si o scrisoare de intentie la adresa gabriela.ene@starct.ro.

 

ANUNȚ RECRUTARE

Educatie: absolvent studii superioare

Experienta: minim 4 ani activitati de organizare si 2 ani in proiecte cu finantare nerambursabila

Cunostinte operare PC: bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet)

Aptitudini necesare:

  • capacitate de planificare, organizaresiprioritizare
  • abilitati de comunicaresirelationare
  • capacitate de previziune a evenimentelor
  • capacitate de deciziesiasumare a responsabilitatii
  • capacitate de rezolvare a problemelor
  • abilitati de negociere
  • flexibilitate, adaptarea la situatiineprevazute, determinare
  • atitudine pozitiva, initiativa, dinamism, toleranta

Atributii:

  • Raspunde de organizarea programelor de formare – intocmire documentatie specifica, intocmire tipizate, identificare formatori, depunere documentatie specifica deschiderii cursurilor, gestioneaza procesul de solicitare, numire si contractare comisii pentru desfasurarea evaluarilor initiale si finale, in conformitate cu metodologia in vigoare, elaboreaza/inregistreaza documentele necesare organizarii examenelor, Raspunde de obtinerea avizelor (atat in plan local cat si in alt judet decat cel in care este autorizat furnizorul de formare profesionala);
  • Asigura actualizarea dosarelor de autorizare/ deschidere a programelor de FPC; intocmeste si inregistreaza eventuale notificari referitoare la modificarea conditiilor de derulare a cursurilor;
  • Intocmeste si inregistreaza contractele de formare profesionala; Gestioneaza dosarele de candidatura si bazele de date cu persoanele inscrise la programele de formare profesionala;
  • Receptioneaza si gestioneaza resursele materiale achizionate necesare pentru derularea activitatilor;
  • Asigura sprijinul logistic in elaborarea/redactarea/corectarea si difuzarea materialelor informative referitoare la activitatile desfasurate; Asigura promovarea evenimentelor
  • Coordoneaza organizarea evenimentelor, serviciilor, activitatilor la nivelul societatii si gestioneaza relatia cu subcontractorii
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic, in limitele functiei, cu respectarea  temeiului legal
  • Disponibilitatea pentru deplasari in afara localitatii constituie avantaj – permisul de conducere categoria B constituie avantaj

Norma de lucru 4 ore/zi

Persoanele interesate pot transmite CV ul la adresa de mail : office@starct.ro